Néhány éve egy internetes apróhirdető portálon egy bicajnepper az alábbi szöveggel próbált szabadulni portékájától: "Ha valaki nem tudná, több ezer márkát kértek annak idején egy ilyenért!" A szóban forgó tárgy egy Kuwahara Pacer volt, pontosabban ez:

A legtöbben valószínűleg gyorsan tovább lapoztak, mosolyogva az eladó "behúzós trükkjén", az én emlékezetemben viszont még élénken élt a márka, húsz évvel ezelőtt csorgattuk a nyálunkat az azóta felnőtt korba lépett német BIKE magazin hasábjain látott modellekre.

És különben is, emlékszik valaki az ET-re?

http://milleroutdoortheatre.com/attachments/wysiwyg/9/Rotator_ET.jpg

Na, az ott egy Kuwi.

Pont egy trekkinget kerestem az asszonynak, így aztán hamar megalkudtunk az illető úriemberrel, bár arról elfelejtett említést tenni, hogy egy sebességes láncot szerelt sebtiben a gépre, ezért kipróbálni sem tudtuk. Szerencsére egyéb barmolás nem volt a gépen. 

Azóta a bicaj feleségem kedvencévé vált, köszönik szépen, jól vannak, ezzel itt véget is érhetne a történet, ám tavaly karácsonykor, amikor minden más jóérzésű ember a csillagszórók fára helyezésével foglalkozott, én ismét kerékpárhirdetéseket bújtam a neten. És egyszer csak ott volt:

 (Persze, azért nem így nézett ki, de mivel ez a munkám, megszépült).Mindenesetre nagyon gyorsan megvettem, és már láttam, ahogy együtt suhan a család két Kuwaharán, teljes az idill. A kerékpár hamarosan megérkezett, természetesen ezt is postán küldték el, kipróbálni csak utána lehetett. Bizony, akárhogy feszültem rajta, hamar kiderült, hogy kb. húsz centiméterrel vagyok magasabb, mint akire a kerékpárt szabhatták. Ezt a frigyet már stucni cserével, egyéb változtatásokkal sem érdemes erőltetni.

A fenti csalódás ellenére-a kedves családom hallgatólagos beleegyezésével-hetekig a konyhában volt "kiállítva" a bicaj, mert nehezen tudtam betelni vele. Nem sokkal ezelőtt betoppant a műhelybe egy viszonylag alacsony úriember, aki hasonló gépet keresett. Természetesen azonnal ezt ajánlottam. A szín persze problémát jelentett, valamiért nagyon erőltették a japánok ezt a harsány cikláment, de ahogy elbeszélgettünk a belbecsről, nem lehetett kérdéses a választás. Így aztán nem sokáig volt nálam ez a csoda, irígylem az új tulajt : ).

További képek itt láthatók: http://indafoto.hu/retrobringa/kuwahara_pacer

Az álompáros tehát maradt továbbra is Jolie és Pitt, de remélem, egyszer feltűnik valahol az én saját, külön bejáratú Kuwahara Pacerem is, és akkor mi jövünk...

Szerző: Sista  2012.02.28. 10:57 Szólj hozzá!

Címkék: kerékpár használt kuwahara

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása