Tegnap este kilenckor ismét összejöttünk, hogy végre kiszedjük azt a nyamvadt csavart. Sikerrel jártunk! Ehhez azonban a Rahsol fél colos crowa szükségeltetett, plusz Zoli orkot megszégyenítő ereje.

20120216450

A csavar beletörhet ilyenkor, 12,9-es keménységű helyett használnak 10.9, elvetemültebb gyártók 8,8-as csavart is. Ezután következett a monoblokk, és az e-type átdobó kiszedése, ha ez is megvan, végre jöhet a homokfúvatás, szinterezés.Szerencsére az előbb használt crowa szépen kapcsolható a gyári monoblokk kiszedő szerszám erre a célra kiképzett vájatába, így egy rendkívül hatékony egység jön létre. Elmondható, hogy még a professzionális kerékpárszerelő szerszámok is rendelkeznek egy hátránnyal a miénkkel szemben:könnyen kifordulnak a monoblokkból, ilyenkor lepattanhat a szerszám edzett anyaga. Ezért javaslom ezt a verziót:

20120216456

20120216453

Itt rögtön hőlégfúvóval kezdtünk, és amikor a monoblokk égő zsírjának füstje átláthatatlanná tette a műhelyt, sűrű köhécselés közepette nekifeszültünk. Nyertünk, mindkét csésze gond nélkül kijött.

Teljesen szétszedtük a gépet, jöhet a RAL színskála, vajon milyen színben tetszene a hölgyek legnagyobb százalékának? Remélem, találunk valami csinos kombinációt...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bő egy év eltelt, mióta bármi is történt szegény munkadarabunkkal. A szinterezők  összekeverték a színeket, így a választott sárga helyett kaptunk egy sötétbézs vázat, először kicsit gondban voltam a folytatással. Végül sikerült egy elfogadható befejezést összehozni.

CIMG0449.JPG

CIMG0450.JPGCIMG0451.JPGCIMG0452.JPG

Szerző: Sista  2012.02.17. 14:34 4 komment

Címkék: egyedi kerékpár Műhely

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elvi sík 2012.02.19. 12:55:33

Monoblokk előtt a hajtókarok? Mintha kimaradt volna ez-meg az...

Sista 2012.02.19. 18:57:57

@elvi sík:Ez most szétszerelési munkafázis. A monoblokk előtt a hajtókart kell leszerelni. Vagy másra gondolsz?

elvi sík 2012.02.20. 08:56:28

Erre gondolok: a hajtókarok levételéről egy kumma szó sincs...

Sista 2012.02.20. 09:07:25

De ott van, azzal indítottam. Pont az nézett ki úgy, hogy beletörhet, napokig nem bírtunk vele. Az viszont igaz, hogy nem lett valami hosszasan taglalva...Tervezek egy szerelési sorozatot, ott talán részletesebben lesz minden kitárgyalva.