Tegnap este kilenckor ismét összejöttünk, hogy végre kiszedjük azt a nyamvadt csavart. Sikerrel jártunk! Ehhez azonban a Rahsol fél colos crowa szükségeltetett, plusz Zoli orkot megszégyenítő ereje.
A csavar beletörhet ilyenkor, 12,9-es keménységű helyett használnak 10.9, elvetemültebb gyártók 8,8-as csavart is. Ezután következett a monoblokk, és az e-type átdobó kiszedése, ha ez is megvan, végre jöhet a homokfúvatás, szinterezés.Szerencsére az előbb használt crowa szépen kapcsolható a gyári monoblokk kiszedő szerszám erre a célra kiképzett vájatába, így egy rendkívül hatékony egység jön létre. Elmondható, hogy még a professzionális kerékpárszerelő szerszámok is rendelkeznek egy hátránnyal a miénkkel szemben:könnyen kifordulnak a monoblokkból, ilyenkor lepattanhat a szerszám edzett anyaga. Ezért javaslom ezt a verziót:
Itt rögtön hőlégfúvóval kezdtünk, és amikor a monoblokk égő zsírjának füstje átláthatatlanná tette a műhelyt, sűrű köhécselés közepette nekifeszültünk. Nyertünk, mindkét csésze gond nélkül kijött.
Teljesen szétszedtük a gépet, jöhet a RAL színskála, vajon milyen színben tetszene a hölgyek legnagyobb százalékának? Remélem, találunk valami csinos kombinációt...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bő egy év eltelt, mióta bármi is történt szegény munkadarabunkkal. A szinterezők összekeverték a színeket, így a választott sárga helyett kaptunk egy sötétbézs vázat, először kicsit gondban voltam a folytatással. Végül sikerült egy elfogadható befejezést összehozni.
elvi sík 2012.02.19. 12:55:33
Sista 2012.02.19. 18:57:57
elvi sík 2012.02.20. 08:56:28
Sista 2012.02.20. 09:07:25